Werken bij RQCC

Werken bij RQCC

Wij zijn voor meerdere van onze partners op zoek naar een out- en inbound Helpdesk/Service medewerker.

Als medewerker van de helpdesk ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten van onze partners. Je staat klanten telefonisch te woord, lost problemen op en geeft advies. Bovendien bel je zelf ook mensen op voor het afwikkelen van tickets of het maken van afspraken. Klantvriendelijkheid staat bij jou hoog in het vaandel en je werkt altijd oplossingsgericht. Je maakt onderdeel uit van een team met gezellige en gedreven collega’s.

Wat bied jij ons?

  •  Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van Engels in woord en geschrift, en Duits in woord;
  • Je werkt klantvriendelijk en oplossingsgericht;
  • Teamplayer
  • Affiniteit met techniek (PC's/electronisch) is een pré.
  • Jij kunt bellen met een glimlach.
  • Jij houdt van afwisseling, dus meerdere projecten tegelijk draaien vind jij een leuke uitdaging.

Wat bieden wij jou?

  • Een plek binnen een gedreven, dynamische en ambitieuze organisatie;
  • Een flexibele werkomgeving met enthousiaste collega’s;
  • Een informele werksfeer met afwisselende taken;
  • Marktconform salaris;


Het aantal uren per week is bespreekbaar, de functie is per direct in te vullen.

Meer weten of direct solliciteren?

Stuur jouw CV en korte motivatie naar rein@rqcc.nl en wie weet zien wij elkaar snel bij de koffie!
Share by: