Mijn Personal Assistent Tess is een idee ván ondernemers, vóór ondernemers. Wij weten als geen ander hoe belangrijk het is om als zelfstandig ondernemer
altijd bereikbaar te zijn voor klantencontact. De kans is echter groot dat jij, in een steeds drukker wordende wereld, geen tijd hebt om alle binnenkomende telefoontjes met evenveel aandacht te beantwoorden. Zo loop je misschien potentiële klanten mis.
Dit overkwam ook Tessa.
Tessa is 24 jaar en jonge ondernemer. Ze heeft verschillende projecten lopen, neemt als zelfstandige veel taken op zich en heeft altijd iets te doen. Is ze niet onderweg van de ene naar de andere afspraak (‘Sorry, mijn carkit heeft kuren.’ ‘Oeps, ik rijd net een tunnel in!’), dan zit ze wel middenín een afspraak met de klant. Het ideale moment om met aandacht de telefoon op te nemen komt eigenlijk zelden voor… Door al deze drukte raakte Tessa het overzicht van haar
klantencontact volledig kwijt. Zij kwam nauwelijks meer toe aan het beantwoorden van mails, appjes en belletjes en liep hierdoor ook potentiële klanten mis. Maar een persoonlijke klantcontact medewerker? Tessa dacht dat dit te duur voor haar zou zijn.
Voor ondernemers zoals Tessa hebben wij
P.A.T. telefoonservice ontwikkeld. Met MIJNPAT ben jij ervan verzekerd dat al jouw telefoontjes worden opgenomen en alleen het belangrijke klantcontact direct naar jou wordt doorgezet. En dat alles tegen
zeer betaalbare tarieven!
Ontlast jezelf van onnodige stress en kies vandaag nog voor Mijn Personal Assistent Tess.