PAT by RQCC

Mijn P.A.T. is een idee ván ondernemers, vóór ondernemers!

P.A.T. BY RQCC


Als iemand vraagt hoe het met je gaat, antwoord jij standaard: ‘Druk!’. Als zelfstandig ondernemer is drukte veelal goed nieuws. Maar de vele binnenkomende aanvragen voor de toekomst kunnen ook afleiden van werk dat op dit moment belangrijk is. Bovendien zit jij niet te wachten op de zoveelste onzinnige marketing aanbieding, of die offerte aanvraag waarvan je eigenlijk al weet dat je hier niets uit gaat halen…

Klinkt dit herkenbaar? P.A.T. telefoonbeantwoording biedt de oplossing.

MIJNPAT (Mijn Persoonlijke Assistent Tess) is jouw persoonlijke telefoonservice die vanuit ons klant contact centrum het communicatie werk voor jouw onderneming overneemt. We nemen samen jouw wensen door en stellen een pakket samen dat bij je past. Vanaf nu worden je telefoontjes gefilterd: onbelangrijke telefoontjes handelen wij voor je af en belangrijke klanten of aanvragen worden direct naar je doorgezet. Bovendien ontvang je dagelijks een notificatie per mail met daarin de data van ieder klantcontact dat wij voor je hebben afgehandeld. 

Door tussenkomst van P.A.T. houd jij dus meer tijd over om je te focussen op wat écht belangrijk is!

Dit zijn de klantcontact services van MIJN P.A.T. :

  • Een zakelijk nummer. Houd werk en privé gescheiden en kom professioneel over met een vast nummer.
  • Telefoonbeantwoording voor alle klantencontact. Zo houd jij je handen vrij om jouw onderneming te laten groeien!
  • Een dagelijks overzicht per mail: wie heeft er gebeld, welke terugbelafspraken heeft P.A.T. voor jou gemaakt, etc.
  • 24/7 telefoonservice. Altijd bereikbaar door middel van een persoonlijk vorm te geven boodschap. Alles wordt door jouw P.A.T. de volgende dag verwerkt en eventueel naar jou doorgestuurd.
  • Beantwoorden van jouw e-mails (optie). Heb jij behoefte aan een nóg uitgebreidere klantcontact medewerker? Wij kunnen je ook helpen bij het beantwoorden van je e-mailverkeer!

Welk P.A.T. bewandel jij? Kies hieronder MIJNPAT, vul je gegevens in en wij bellen je zo snel mogelijk terug 
om je wensen door te nemen!

Basis PAT


€22,30/mnd

Inclusief:

Telefoonnummer
10 gesprekken per maand*
Géén opstartkosten
Na 3 maanden maandelijks opzegbaar
Direct doorschakelen
Vertraagd doorschakelen
White list
Black list
Gespreksnotitie per mail

*Vanaf 11e gesprek € 2,30
Meer informatie
Meest gekozen

Gewoon PAT


€ 61,50/mnd

Inclusief: 

Telefoonnummer
30 gesprekken per maand*
Géén opstartkosten
Na 3 maanden maandelijks opzegbaar
Direct doorschakelen
Vertraagd doorschakelen
White list
Black list
Gespreksnotitie per mail

*Vanaf 31e gesprek € 2,00
Meer informatie

Super PAT


€ 210,00/mnd

Inclusief:

Telefoonnummer
100 gesprekken per maand*
Géén opstartkosten
Na 3 maanden maandelijks opzegbaar
Direct doorschakelen
Vertraagd doorschakelen
White list
Black list
Gespreksnotitie per mail

*Vanaf 101e gesprek € 1,95
Meer informatie

Jouw Personal Assistent Tess, vanuit ons klant contact centrum

Mijn Personal Assistent Tess is een idee ván ondernemers, vóór ondernemers. Wij weten als geen ander hoe belangrijk het is om als zelfstandig ondernemer altijd bereikbaar te zijn voor klantencontact. De kans is echter groot dat jij, in een steeds drukker wordende wereld, geen tijd hebt om alle binnenkomende telefoontjes met evenveel aandacht te beantwoorden. Zo loop je misschien potentiële klanten mis. 

Dit overkwam ook Tessa.

Tessa is 24 jaar en jonge ondernemer. Ze heeft verschillende projecten lopen, neemt als zelfstandige veel taken op zich en heeft altijd iets te doen. Is ze niet onderweg van de ene naar de andere afspraak (‘Sorry, mijn carkit heeft kuren.’ ‘Oeps, ik rijd net een tunnel in!’), dan zit ze wel middenín een afspraak met de klant. Het ideale moment om met aandacht de telefoon op te nemen komt eigenlijk zelden voor… Door al deze drukte raakte Tessa het overzicht van haar klantencontact volledig kwijt. Zij kwam nauwelijks meer toe aan het beantwoorden van mails, appjes en belletjes en liep hierdoor ook potentiële klanten mis. Maar een persoonlijke klantcontact medewerker? Tessa dacht dat dit te duur voor haar zou zijn.

Voor ondernemers zoals Tessa hebben wij P.A.T. telefoonservice ontwikkeld. Met MIJNPAT ben jij ervan verzekerd dat al jouw telefoontjes worden opgenomen en alleen het belangrijke klantcontact direct naar jou wordt doorgezet. En dat alles tegen zeer betaalbare tarieven!

Ontlast jezelf van onnodige stress en kies vandaag nog voor Mijn Personal Assistent Tess. 



Share by: